Alicia keys опублікувала новий сингл "We are Here"


Сьогодні, напередодні виходу свого нового альбому, Алішія Кіз (Alicia Keys) опублікувала на своєму Facebook, відео до нової композиції "We Are Here". Новий сингл співачки інспірований бажанням співачки, яка очікує народження своєї другої дитини, зробити світ кращим і безпечнішим і більш мирним місцем для усіх дітей.

Ось як Алішія висловилась про це на своєму Facebook:



Переклад:

У день, коли я написала цю пісню, я сиділа у колі людей різного віку і нас заиптували: "Чому ти тут. Чому я тут??" Це, насправді, глибоко вразило мене. Я усвідомила, що досі ніхто не заптував мене про це. Готуючись народити наступну дитину, я не можу перестати думати про те, у який світ я приводжу своє дитя. 
Не зважаючи на те, звідки ми походимо, коли ми бачимо стан у якому знаходиться світ сьогодні, ми усі відчуваємо зростаюче розчарування та бажання змінити ситуацію. І у всіх нас є голос - ми просто маємо знати як зробити так, щоб його почули. 
У мене є бачення, яке, я вірю, є чимось більшим, аніж просто мрією, і яке може бути нашою реальністю.
Я вірю в уповноваженість світової спільноти, яка побудована на істинному значенні рівності, де ми всі, однаково, вважаємося людьми, незалежно від раси, релігії, статі, поштового індексу, системи вірувань або сексуальної орієнтації.
Наші душі прийшли спільно для того, щоб ми могли любити один одного, сестру, брата. Ми - тут, Ми тут для всіх нас. Ось чому #WeAreHere

                                                                                                Відправлено зі Світлом, Alicia Keys

Коментарі